COMUNA BUNEȘTI

în calitate de Autoritate Publică Tutelară a Regiei Publice Locale a Pădurilor Stejarul R.A.

anunță organizarea recrutării și selectării candidaților pentru desemnarea

UNUI MEMBRU  ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL

 REGIEI PUBLICE LOCALE A PĂDURILOR STEJARUL R.A.

  • 1 persoană cu experienţă relevantă în administrarea/ managementul unor regii autonome sau societăți comerciale, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat;

 

 

  1. Condiții pentru candidatul cu experiență relevantă în administrarea/ managementul unor regii autonome sau societăți comerciale, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat
  • experienţă relevantă în administrarea/ managementul unor regii autonome sau societăți comerciale, inclusiv societăţi comerciale din sectorul privat;
  • cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
  • cetăţenie română şi domiciliul în România;
  • capacitate deplină de exercițiu și integritate morală;
  • stare de sănătate corespunzătoare exercitării funcţiei pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate, cu maxim 1 lună înainte de aplicaţie;
  • persoana nu intră sub incidența art. 6 și art. 7 din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și nu face parte din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul Autorității Publice Tutelare sau al altor instituții publice.

 

  1. Criterii de selecție/evaluare a candidaților
  • îndeplinirea condițiilor privind experiența profesională și de management;
  • nivelul de dezvoltare a abilităților manageriale;
  • motivația candidaților.

 

  1. Probele procesului de selecție sunt:

 

  • Selecția dosarelor de înscriere

Dosarele se vor depune la sediul Regie Publice Locale a Pădurilor Stejarul R.A. până cel târziu la data de 25.10.2017, ora 1500

  • Interviul de selecție

Interviul va avea loc în data de 14.11.2017, începând cu ora 1100, la sediul Regiei Publice a Pădurilor Stejarul R.A., doar pentru candidații care au fost admiși la etapa dosarelor de înscriere.

 

 

 

 

  1. Documente necesare pentru întocmirea dosarului de înscriere

 

  • cerere de înscriere la procesul de selecție;
  • scrisoare de intenție;
  • curriculum vitae în format Europass (în care se va preciza expres denumirea consiliilor de administrație din care face parte candidatul –dacă este cazul);
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă educația și pregătirea profesională;
  • copie conform cu originalul a carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste experiența în administrarea/ managementul unor regii autonome sau societăți comerciale, inclusiv societăți comerciale din sectorul privat;
  • cazierul judiciar;
  • adeverință medicală care să ateste capacitatea de exercițiu;
  • declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma ca nu se află într-una din situațiile prevăzute la art. 6 și art. 7 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice și în conformitate cu art. 292 din Codul Penal privind falsul în declarații;
  • declarație pe propria răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 5, alin 2, lit. (c) din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, respectiv faptul că nu face parte din rândul funcționarilor publici sau al altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare sau al altor instituții publice.

 

  1. Depunerea candidaturilor

Documentele se depun personal la sediul Regiei Publice Locale a Pădurilor Stejarul R.A. sau prin poștă cu confirmare de primire în termen de 30 de zile de la publicarea anunțului.

Informații suplimentare privind dosarul de înscriere și probele de selecție sunt disponibile pe website-ul Regiei Publice Locale a Pădurilor Stejarul R.A.: http://www.rplpstejarul.ro/, la telefon: 0268 260 556 și la sediul Regiei Publice Locale a Pădurilor Stejarul R.A, str. Cetății, nr. 28, localitatea Rupea, județul Brașov.

 

Calendarul de selectie se desfasoara dupa urmatoarele date :

  • 25 octombrie 2017 –termen pentru depunerea dosarelor de înscriere;
  • 29 octombrie  2017 – analiza și selecția dosarelor de înscriere;
  • 29 octombrie 2017 – afișarea rezultatelor selecției dosarelor;
  • 31 octombrie 2017 – depunere contestații:
  • 04 noiembrie 2017 – afișare rezultate contestații;
  • 14 noiembrie 2017 – interviul de selecție;
  • 14 noiembrie 2017 – afișarea rezultatelor pentru interviul de selecție;
  • 15 noiembrie 2017 – depunere contestații;
  • 16 noiembrie 2017 – afișare rezultate contestații;
  • 16 noiembrie 2017 -afișarea rezultatelor finale.

 

Dosarul de înscriere se va depune de către candidați, în plic închis şi sigilat, la registratura de la sediul Regiei Publice Locale a Pădurilor Stejarul RA din localitatea Rupea, str. Cetății, nr. 28, județul Braşov în zile lucrătoare, de luni-vineri, între orele 0800 -1600.

Rezultatele selecției și a contestațiilor se vor afișa, pentru fiecare etapă, la sediul Regiei Publice Locale a Pădurilor Stejarul RA şi pe site-ul oficial al RPLP Stejarul www.rplpstejarul.ro

 

 

 

 

Reprezentant Autoritate Tutelară

Comuna Bunești

Pălășan Mircea – primar