REGIA PUBLICA LOCALA A PADURILOR STEJARUL R.A. anunta scoaterea la concurs a unui post de padurar,post pe perioada nedeterminata.
A.Cerinte pentru ocuparea postului:
-cetatenie romana si domiciliu in Romania;
-cunoasterea limbii romane,scris si vorbit;
-varsta minima 18 ani impliniti;
-capacitate deplina de exercitiu;
-stare de sanatate corespunzatoare postului,atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie;
-indeplinirea conditiilor minime de studiu si grad profesional:
-studii medii silvice sau profesionale silvice absolvite cu diploma;
-grad profesional minim-padurar debutant.
B.Documente solicitate pentru intocmirea dosarului:
-cerere de inscriere la concurs adresata directorului regiei;
-copia actului de identitate;
-copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari,precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
-carnetul de munca,sau,dupa caz,adeverintele care atesta vechimea in munca ,in copie;
-cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
-adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
-curriculum vitae.
Actul de identitate,documentele care atesta nivelul studiilor si carnetul de munca vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Candidatul declarat admis la selectia dosarelor,care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale,are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar,cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Dosarele de concurs se vor depune la sediul R.P.L.P.Stejarul R.A.-compartiment resurse umane,pana la data de 16.07.2021,ora 14.
C.Criterii de evaluare:
-cunostiinte tehnice si legislative in domeniul silvic;
-capaciatea de analiza si sinteza ;
-comportamentul in situatii de criza;
-initiativa si creativitate;
-motivatia candidatilor.
D.Desfasurarea concursului:
Concursul se va desfasura in trei etape succesive:
-selectia dosarelor de inscriere,care va avea loc in data de 20.07.2021;
-proba scrisa,care consta in rezolvarea unor teste grila si va avea loc in data de 23.07.2021,ora 09,pentru candidatii declarati admisi la etapa de selectie a dosarelor;
-interviul,care va avea loc in data de 23.07.2021,ora 11,pentru candidatii declarati admisi la proba scrisa.
Rezultatele selectiei dosarelor de inscriere se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a regiei in data de 20.07.2021,ora 12.
Rezultatele probei scrise se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a regiei in data de 23.07.2021,ora 10 si 30 min .
Rezultate finale ale concursului se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a regiei in data de 23.07.2021,dupa incheierea sustinerii interviului de catre toti candidatii.
Contestatiile se depun pana in data de 26.07.2021, ora 16 la sediul regiei.
E.Bibliografie:
1.) Legea nr. 46/2008 –Codul silvic cu modificarile si completarile ulterioare ;
2.) Regulamentul pentru paza fondului forestier aprobat prin H.G.1076/23.09.2009 cu modificari si completari ulterioare ;
3.) Legea 171/2010 , privind stabilirea şi sancţionarea contravenţiilor silvice;
4.) H.G. 497 din 25 iunie 2020, pentru aprobarea Normelor referitoare la provenienţa, circulaţia şi comercializarea materialelor lemnoase, la regimul spaţiilor de depozitare a materialelor lemnoase şi al al instalaţiilor de prelucrat lemn rotund, precum şi a celor privind provenienţa şi circulaţia materialelor lemnoase destinate consumului propriu al proprietarului şi a unor măsuri de aplicare a prevederilor Regulamentului (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European şi al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligaţiilor care revin operatorilor care introduc pe piaţă lemn şi produse din lemn.
4^1) Ordinul al Ministrului Mediului, Apelor și Pădurilor nr. 118 din 29.01.2021 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi funcţionarea aplicațiilor SUMAL 2.0, obligaţiile utilizatorilor SUMAL 2.0, structura şi modalitatea de transmitere a informaţiilor standardizate și costurile serviciilor de emitere a avizelor de însoțire pentru situațiile prevăzute la art. 11 din Normele referitoare la proveniența, circulația și comercializarea materialelor lemnoase, la regimul spațiilor de depozitare a materialelor lemnoase și al instalațiilor de prelucrat lemn rotund, precum și cele privind proveniența și circulația materialelor lemnoase destinate consumului propriu al proprietarului și unele măsuri de aplicare a prevederilor Regulamentului (UE) nr. 995/2010 al Parlamentului European și al Consiliului din 20 octombrie 2010 de stabilire a obligațiilor care revin operatorilor care introduc pe piață lemn și produse din lemn, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 497/2020.
5.) O.U.G. 85/2006 , privind stabilirea modalitatilor de evaluare a pagubelor produse vegetatiei forestiere din paduri si din afara acestora, completata prin Legea 84/2007 ;
6.) Ordinul 1540/2011 ,privind aprobarea Instructiunilor privind termenele , modalitatile si perioadele de colectare , scoatere si transport al materialului lemons, cu modificarile si completarile ulterioare ;
7.) Norme tehnice pentru alegerea si aplicarea tratamentelor (N3),MAPPM, Bucuresti ,2000;
8.) Norme tehnice pentru evaluarea volumului de lemn destinat comercializarii (N4) MAPPM, aprobate prin Ord. 1651/2000;
9.) Norme tehnice privind efectuarea controlului anual al regenerarilor (N7), MAPPM .aprobate prin Ord. 1653/2000;
- ) Indrumarul Padurarului- Teoria sii practica meseriei , dr. ing. Ioan Iancu , Editura Pegasus , 1999.
11.) Ord. 837/2014 – Norme privind organizarea si functionarea SUMAL , cu modificarile si completarile ulterioare .
12.) Norme tehnice privind Compozitii, scheme si tehnologii de regenerare a padurilor si de impadurire a terenurilor degradate , aprobate prin Ord. 1652/31.10.2000 (N1).
13.) Legea234/09.12.2019 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 59/2000 privind Statutul personalului silvic.
Informatii suplimentare privind concursul se pot obtine la sediul R.P.L.P.Stejarul R.A.-compartiment resurse umane,dna.Barbatei Mirela si la tel 0268/260556.
Leave A Comment